Indirect illumination 설정하기 1. Primary bundces : multi(1), Brute force 바꾸기. 2. Secondary : mult(1), Light cache 바꾸기. |
Brute force GI 1. Subdivs : 30 으로 한다. |
Light cache 1. Subdivs : 1200으로 한다. 2. Store direct light : 체크한다. 3. Show calc. phase : 체크한다. 4. Sample size : 0.01 |
Vray : Image sampler (Antialiasing) 1. Filter : VraylanczosFilter 설정한다. |
Vray : Adaptive DMC Image sampler 1. Min : 1로, 2. Max : 4로 지정합니다. |
Vray : Environement 1. Skylight : 10 2. Reflection / refraction : 4 |
Vray : Color mapping 1. Exponential 로 설정한다. 2. Sub pixel mapping체크 3. Clamp output 체크 4. Affect background 체크 |
Vray : Global swiches 1. Default lights : Off로 설정. |
Project Fourty Four. 알루미늄합금 질감만들기 (1) | 2019.05.30 |
---|---|
Project Fourty Three. Sofa 모델링 (0) | 2019.05.25 |
Project Fourty Two. Spacing Tool (0) | 2019.05.24 |
Project Fourty One. #08 Glass 재질 만들기 (0) | 2019.05.16 |
Project Thirty Nine. #06 거실바닥느낌살리기(재질) (0) | 2019.05.16 |
Project Thirty Eight. #05 Silver 금속 재질 만들기 (1) | 2019.05.16 |
Project Thirty Seven. #04 Mirror(거울) Material(질감) 만들기 (0) | 2019.05.16 |
Project Thirty Six. #03 Velvel 과 베개솜 질감 만들기 (0) | 2019.05.16 |